dilluns, 25 d’octubre del 2010

benvinguda/ut

 Hola a tothom !

 Si us agrada la música podem compartir gustos i aficions musicals de tota mena.

Audicions, cançons, videos, jocs,danses,etc.

2 comentaris:

Núria ha dit...

Dolors! espero que pengis moltes cançonetes per anar cantant amb els nens i nenes a classe!Aniré seguint el teu bloc.Fins aviat!

dolors ha dit...

Moltes gràcies !

Fins ara!