dilluns, 15 de novembre del 2010

dilluns, 8 de novembre del 2010

comentari sobre les TAC a l'aula

En l'àrea de Música hi ha nombroses possibilitats d'utilitzar les TAC a l'aula, però encar ens manca molta formació i pràctica per part dels docents. Necessitem sentir-nos segurs davant les noves tecnologies i saber treure el profit que faci falta.
Fins ara a l'aula de música les utilitzem com font d'informació i pràctica d'alguns jocs didàctics que ens ajuden a realitzar exercicis de solfeig, afinació, ritme,etc.
També visualitzem alguns videos de Youtube sobre danses i fragments musicals de professionals que es dediquen a la música.
Espero poder a poc a poc anar introduint altres recursos que em facilitin l'ensenyament de la Música.

dilluns, 25 d’octubre del 2010

benvinguda/ut

 Hola a tothom !

 Si us agrada la música podem compartir gustos i aficions musicals de tota mena.

Audicions, cançons, videos, jocs,danses,etc.