musica
dilluns, 17 de gener del 2011
dilluns, 10 de gener del 2011
dilluns, 15 de novembre del 2010
dilluns, 8 de novembre del 2010
comentari sobre les TAC a l'aula
En l'àrea de Música hi ha nombroses possibilitats d'utilitzar les TAC a l'aula, però encar ens manca molta formació i pràctica per part dels docents. Necessitem sentir-nos segurs davant les noves tecnologies i saber treure el profit que faci falta.
Fins ara a l'aula de música les utilitzem com font d'informació i pràctica d'alguns jocs didàctics que ens ajuden a realitzar exercicis de solfeig, afinació, ritme,etc.
També visualitzem alguns videos de Youtube sobre danses i fragments musicals de professionals que es dediquen a la música.
Espero poder a poc a poc anar introduint altres recursos que em facilitin l'ensenyament de la Música.
Fins ara a l'aula de música les utilitzem com font d'informació i pràctica d'alguns jocs didàctics que ens ajuden a realitzar exercicis de solfeig, afinació, ritme,etc.
També visualitzem alguns videos de Youtube sobre danses i fragments musicals de professionals que es dediquen a la música.
Espero poder a poc a poc anar introduint altres recursos que em facilitin l'ensenyament de la Música.
dilluns, 25 d’octubre del 2010
benvinguda/ut
Hola a tothom !
Si us agrada la música podem compartir gustos i aficions musicals de tota mena.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)